Monday, January 17, 2011

transformasi

aku mengaku . aku mungkir janji semalam untuk mengupdate blog . sorry .. ada perkara  yang tidak dapat dielakkan . tapi janji yang satu lagi aku telah tunaikan . aku telah menukar template blog yang baru bertemakan pink ! . cantik tak ?? , bab kakta eric leong . 

kenapa pink ?

adakah aku peminat tegar kepada warna pink . haha jawapannya tidak . warna kegemaran yang paling aku sayang ialah hijau muda . aku pilih warna pink pun sebab aku terpikat dengan  
" kekiutannya " . template warna pink kali ini sangat nampak cantek dan bersih . jadi aku ambiklah yang ini punya .

tajuk blog ?

sape-sape yang sebelum ini pernah bertandang kesini mesti pernah lihat seekor kucing yang malas dan kerjanya hanyalah tidur sepanjang hari kan ? . memandangkan aku dah tukar template yang baru yang lebih cantek maka hilanglah kucing tersebut , jadi terpaksalah aku tukar nama blog ini kepada nama yang lebih ' baek '

perubahan ?

sebelum ini kalau anda semua pernah terbaca post  pertama mesti anda semua sudah ketahui kali ini masuk kali yang keberapa blog yang aku ciptakan . perubahan yang aku nak buat dan perlu dibuat pada blog ini ialah aku akan memastikan setiap isi kandungannya bermanfaat untuk diri aku dan juga anda semua . kalau tak suka  aku tak kisah  , itu semua hak anda untuk memilih yang mana satu lebih baik kan . ' semua orang ada hak ' . aku juga akan memastikan ianya tidak dicemari oleh unsur-insur negatif dan mungkin kebanyakan update akan berkisar tentang diri aku . jadi nak kata blog ini berbentuk ilmiah tak lah sangat kan 



okey . sekarang masanya untuk berubah dan perlu mencari kerja sebelum muka aku menjadi lebih tembam . Daa~




 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...