Sunday, January 16, 2011

sleeping cat

salam semua . setelah berusaha berjam-jam lamanya akhirnya siap jugak pengubahsuaian yang dilakukan keatas blog ini . anyway aku still suka template terbaru aku ini buat masa sekarang tapi pada masa akan datang aku akan tukar lagi kepada template yang lebih cantek hhuhu . yea ! aku tahu aku seorang yang suka berhias dan suka membuang masa dengan benda-benda macam ni .

memandangkan kemasukan pelajar baru ke universiti pada tahun ini akan berlangsung bulan 9 ini  berkemungkinan blog ini aku terus diupdate selalu tu pun kalau  diizinkan . aku bikin tahun 2011 merupakan tahun yang membosankan . tidak ada yang istimewa bagi aku , tiada kawan untuk mengumpat setiap hari tiada kenangan untuk diciptakan bersama . tapi tahun ini juga merupakan tahun yang paling mendebarkan . 

result SPM akan keluar tak lama lagi . tak lena tidur dibuatnya . harap-harap sangat apa yang aku mimpikan mengenai result tersebut tidak berlaku ! . nervous . anyway i need to be strong mentally and  physically in facing all bad or good news at this last february . aku tak ada idea nak tulis hari ini mungkin petang nanti aku update lagi . daa~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...