Tuesday, December 27, 2011

kenangan lalu ..

mase tengah bosan ni maka mula la timbul idea yang bukan2 haha.. stakat tengok gambar masa sekolah dulu pun salah ker ?? bila belek satu2 gambak2 ni sedih pun ada suka pun ada.. kadang2 tersenyum sorang diri lagi..

seperti kata yunalis " setiap gambar ade ceritanya "... haha . so i want to tell a story ops no a story but many stories that we were already created about years ago.. seriously aku rindu sangat kat korang.. jom buat reunion..

ni zaman tingkatan 3 . 3a3 seingat aku.. a.k.a 3 ibnu sina . budak2 kelas ni no komen la sebab time ni konon sibuk nak exam la jadi kita orang tak ambik kisah hal masing2 . kau kisah hal ko aku kisah hal aku.. haha lebih kurang macam tulah.. but even kita orang cbok .. ceeeehh. sambutan majlis akhir tahun masih dapat dilakukan dengan jayanya di TER..
time ni dah form 4 dah cik kak.. asal muka cam budak2 je nih haha . aku rasa form 4 adalh tahun yang begitu menenngkan jiwa . aku gembira dapat kelas yang sunyi especially time english.. memang super silent . kisahnya kita orang memang penakot dengan teacher kite owang.. tapi yang paling best teacher kiteowng sangat pemurah dan baik hati walaupun garang hehe.. sorry teacher . final exam memang ramai terkejut sebab hampir semua budak kelas aku dapat A ! . wow awesome ! thanks teacher..




hmmm.. disebalik gambar ini banyak betol kontroversi .. eh yer ke ?? mm mungkin aku sorang aje kowt yang rasa macam tu . ni sebenarnya gambar untuk majalah sekolah . tapi kalau tengok dalam buku memang konfem tak nampak muka sorang2 . gelap habis . what's editor ? .



poyo ker ? hani , mila , ummi , nadiana  , yana engkaulah sahabatku kat tusyen.. sweet memory lane with you guys . duduk baris paling depan sama2 dalam kelas . nyanyi sama2 . sambut birthday yana sama2 . rindu betol gruop ni . siyes sayang sangat kat korang . nak jumpe lagiiii . ni time hampir2 nak exam ambik gambar dekat tandas !!



aku rasa batch kireowng kot yang terspecial dekat tusyen cikgu razak . gambar ni ambik time BBQ lepas kelas kimia . masa pertengahan exam SPM . masih merasai kesejukan hujan ituuuu . so ccold.. lepas kelas kte owang berarak ke surau sambil diiringi hujan bulan 12 yang renyai2 . lepas balik solat kami disambut dengan bau ayam bakor .hmmm sedapnye... memang tak puas bersama korang sume.. jom buat BBQ lagi
kanak2 ribena semua.. ambik gambar lepas BBQ time form 4 jamuan akhir tahun 4 an'nasai... tak tahu nak cakap apa lagi dah perasaan sama je dengan korang suma . luve everyone lah orang cakap . tak ada perbandingan korang sume . uols the best la..


to be continued...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...