Friday, January 21, 2011

setakat ini aje ?

memandangkan internet bergerak ataupun lebih dikenali sebagai broadband akan hilang esok hari , maknanya masa untuk aku luangkan bersama blog ini berkemungkinan akan berkurang . tapi itu aku tak bermaksud aku akan terus delete blog ini sekali lagi . tengok lah kalau-kalau aku rajin pi CC atau pustaka . aku akan update blog ni

ahhhh.. sayunya hati ini meninggalkan mu . baru beberapa hari kita bersama dah kene pisah .jadi kepada pengunjung setia blog ini , janganlah terkejut kalau-kalau blog ini tidak di update selama seminggu atau sebulan atau setahun !!!

lama sekalipun kita berjauhan kita still kawankan ?? gileke aku cakap dengan blog harap-harap tak adelah yang ciplak blog aku ni sepanjang ketiadaan aku bersamamu . ketahuilah aku sayang padamu aku rindu untuk menulis disisimu

sepanjang ketiadaan aku ni . aku ingin berpesan kepada ko .. jagelah diri baek - baek ye~ kalau ada rezeki dan umur yang panjang kita berjumpa lagi .. 

salam sayang daripada a.k.m. kepada http://aien1393.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...