Monday, January 2, 2012

5 hari lagi

U cakap datang lah.. rumah cakap pergi lah weihh.. tak sampai pun 5 hari lagi aku bakal meninggalkan sweet home ini . sungguh tak ada tempat yang syok dan mengagumkan selain rumah ini . home where heart is . and lepas lebih kurang 3 bulan duk terperap di rumah ape yang aku dapat ? tambah lemak.. tengok cite yang tak menarik lansung.. main internet.. and never attempt to be a good baker anymore .




kek coklat moist
  jauh betul keadaan selepas SPM dan selepas masuk U . lepas U ni perasaan bercampur baur . tak nak dah nak cuba buat resepi baru . kalau dulu lepas spm rajin benor buat kek coklat sampai kena marah di mak aku . sekarang nak masak pun susah . sampai kena marah mak aku lagi . malasnye....

kenapa malas ? a question that never cant be answer by anyone exept ME ! . lepas fikir sampai nak hangus baru tahu masalahnya . ini mungkin disebabkan mood yang tak beberapa elok ketika menetap di U . keadaan bilik dan kelas yamg amatlah .. errr .. tak tahulah nak cakap ape yang pasti kalau nak bagi gred A tu amatlah jauh sekali




chickken chop zc
  dan seterusnya . ketensionan belajar . tapi lepas fikir balik . do i'm to ' manja ' ? bila dibandingkan dengan kawan2 yang duk asasi sama dengan aku . diorang still banyak subjek dari aku still banyak tuto dan kuiz kena siap . aku ? kalau setakat math , bio . fardu ain . bi and arab pun tak boleh cover nampak sangat malas..




bersepoh..
 
aku tak tahu lah apa masalah aku sekarang sampaikan aku malas gler weiyh masuk U balik even dah 3 bulan cuti . tak puas hati lagi ke cik kak oii . apa nak cakap U tu bukan bapak aku yang punya kerajaan yang punya so terpaksalah pergi jugak walaupun hati ini begitu berat meninggalkan rumah ku sayng . oh tidakkk aku mahu belajar dirumah s a h a j a ....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...