Monday, December 5, 2011

sebulan lagi

function..function...function...!!! ok fine .. sebenarnye aku tersengatlah trauma bila dengar perkataan function especially masa study math.. aku memang fobia dengan funtion ni masa stat belajar addmath masa form 4 . sepanjang pengalaman aku function adalah soalan addmath yang tak pernah aku dapat full marks dalam setiap exam time form 4 dan form 5 . bila masuk asasi ni ingatkan bolehlah jawab soalan berkait dengan function ni alih-alih lagi susah... sekarang aku tengah study one-to-one funtion . 

but what i was thinking .. kenapa laa aku malas sangat nak belajar .. nanti kene re-sit math je pun. cuti sem 3 bulan.. 2 bulan dah berlalu sekarang tinggal sebulan lebih lagi tinggal dekat rumah . fikiran dah mula berkecamok . boleh ke tak nak siap revision tuk math ni ? hari-hari berdebar tuk exam... masa awak-awal dulu boleh lagi duk rilek-rilek .. " takpe-takpe lambat lagi.. " tulah ayat aku setiap hari " ala esok kan tak ada kerja buat je lah esok " huh ni lah ayat yang aku tengah lawan ni ... dan sekarang inilah akibatnya.. satu chapter pun tak habis... YA ALLAH selamatkanlah hambamu ini..........

benda yang paling menakotkan  

suddenly.. missing you so much.. thanks for being my friends... walaupun aku sedar aku sentiase menyusahkan kamu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...