Wednesday, October 12, 2011

Tak Ade Tajuk .

alang-alang tengah cuti , banyak perkara yang tak berfaedah boleh di buat contohnya tengok cerita korea . a normal things that every girls around my age do so . but not all lah .. maybe yang terlalu fanatic dengan actor korea agaknya . but me tengok cerita korea is not an important thing that need to do in every day life . it's just realise my stress .. maybe =.= 


minat aku terhadap korean mula membiak selepas aku masuk uni .adakan ini semua panahan daripada rakan-rakan aku di UIA . haha aku pun tak tahulah mungkin ada sedikit pengaruh itu lau tidak masakan aku boleh tahu tajuk drama korea yang tengah gempak sekarang . manakan tidak masa duduk kat UIA lattop tak bawak . kalau bosan pergi bilik kawan rapat alih-alih dia tegah tengok korean . aku pun apa lagi turut join samelah..


akibatnya perangai tu berjangkit sampai kat rumah . it's not a good attitude . jangan ikut orang aje . ( peringatan buat diri sndiri ) and now i still follow the korean story at 8 TV . the fugitive : plan B . cerita dia cam best lah jugak sebab hero dia Rain and heroin dia aku tak kenal . tak fames kot . oh ye aku kenal pak cik Rain ni pun lepas tonton Discovery channel hehe.


the fugitive : plan B

cite ni ala detective gitu . kelakar pun ada serius pun ada . yang penting aku tak boring la tengok cite ni . dan masa tayang pun tau-tau je masa tu dah tak ada cite lain yang best banding cite ni . just my opinion

GUMIHO!

and.. this one .. aku dah tergila-gila dengan hero dia tapi tak berperasan lah pulak dia berlakon dalam Brillian Legacy. cite cam tak logik siket la . masa belum aku tengok cite ni kawan aku bukan main gila  promot kat aku . tapi buat tak tahu je sebab awal-awal cite nim cam budak-budak . seriously . lepas tak tahan pujukan tengok jugak lah aku. sampai sekarang aku terbawak-awak hero lam cite ni . seee!! kan dah binasa!

boys before flowers

it's sound so weird . but that is what i always listen now... x paham sudah . cite ni awal-awal dulu sebelum masuk U buat-buat tak endah je . walhal 8TV siap siarkan lagi . skunk nak tengok pun susah . kerek sangat tak tengok dari dulu dahlah drama dia banyak gila episod . hari tu time balik rumah sempat lah jugak tengok sampai episode 33 kot . alih-alih dah ending next episode . camne nak khatam cite ni ? anyone has this drama...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...