Sunday, August 28, 2011

lailatur qadar 1432

23 ramadan ... 1432 hijarah ( 2011 ) .  ramai yg mengalami perkara yg pelik pada malam itu . tp tak thu adakah itu benar malam lailatul qadar . siapa yg thu ? hanya DIA yg maha mengetahui . 

mlm merupakan mlm yg ke 29 juga hari ganjil pada malam terakhir 10 ramadan . dan juga malam terakir umat islam solat terawikh .

mengenai 23 ramadan itu aku pun mengalami perasaan itu . namun aku adakah benar itu malam lailatul qadar . paginya aku sekali lagi megalami perkara yg pelik . biar aku dan DIA sajalah yg mengetahui . semasa hadiri klas Arab ustazah Ilyani dia pun menceritakan perkara yg sama . ustazah aku cakap suami beliau mimpi awan bergulung.. terkedu aku dengar ustzah bercerita..

selepas tu masa kelas mdm akmar , madm pun cerita perkara yg sama . sungguh ku x sangka ramai betol org yg mengalami perkara yg pelik mlm itu. kalau benarlah malam itu malam lailatul qadar seperti yg djanjikn ALLAH S.W.T Alhamduliilah.... tp ad sedikit terkilan dalam hati ku ini......


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...