Thursday, May 26, 2011

Menuju Alam Baru

masih ingat lagi kata-kata ustaz aziz masa zaman sekolah dulu....

" kita hidup ada banyak proochess , prochess ... " kihkih
" mula-mula proces kita lahir , pahtu proces kita belajor jalan , pahtu proces gi blajor , pahtu proces , nikah kawin , anak , cucu and sampailah mati.... "
dan sekarang aku sudah alami proces itu ustaz , proces ke alam universiti , proces ke arah yang lebih matang , proces untuk jadi manusia ! .

beberapa hari lagi aku akan daftar kat uia . yeer aku jadi student kembali selepas 5 bulan berehat , 5 bulan membeku otak . tapi kali ini bukan lagi pelajar sekolah yang berhingus tapi pelajar uni yang ~ matang ~~ ....

tak dapat aku bayangkan macam manalah hidup aku disana ? macam mana pelajaran aku disana ? macam mana kasih sayang aku disana ? macam mana makan minum aku disana ? dan macam mana macam mana .............. ??? 

apa yang aku perlu buat sekarang ? hanyalah menunggu 29 mei ini . bersedia dari segi mental dan fizikal dan bersedia juga untuk menerima kawan baru ... huhu tak sabar , nervous , takot , happy , gugup ? and malazzzz . semua perasaan ada sebelum masuk u .

to all people who noe me ... here i'm apologized to all mistakes that i've done here . i'm says sorry to u all bcoz this blog so boring . and wif open arm u can get away from here if u hate this blog . yeah i'm not angry wif that.. and if u like me and this blog even we dun noe better , pray 4 my success there to achieve my dream.. insyaALLAH....





frens never ending.. really really miss u guys.. shall we meet again.. and our ukhwah will last 4ver

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...