Wednesday, April 13, 2011

25 APRIL 2011 !!

ARGHHHHHHHH

pening kepale aku pikir sal nih . apelah nasib aku dapat tarikh tuh. geram ada sedihy pun ada .. apepown kene terime jugaklah tarikh tuh. ada hikmah lah tuh . nak tak nak kene pikir betul-betul mane yang paling penting . antara peluang dan minat .

sebenarnye aku dapat offer interview untuk institut perguruan untuk program ijazah sarjana muda perguruan ( PISMP ) . and tarikh temuduga tu pada 25 APRIL . the other thing is aku ada test jpj pada 25 APRIL jugak!! . geramnye aku.. mane patut pergi nih =.=''

selepas tanye dekat kekawan semua , diorang suruh aku pergi temuduga coz , sayang terlepas peluang and dia suruh tukar tarikh test jpj tuh . and then aku try la tanya dekat akak kaunter bitara tuh,,, dia cakap kalau nak tarikh test jpj boleh.. tapi kene tunggu SEBULAN lagi.. hwaaaa nak nagis ase -.-''

and then tanye mak aku pulak , mak aku cakap , baik pergi interview tuh coz dapat ambik sarjana terus , tak payah tunggu diploma or program laein tuk sambung sarjana . haisyssss..!!
the problem is , i'm not sure weather i really really interest to the field of teaching..

mase aku isi maktab hari tu pun macam tak ade mood je nak jadi cikgu . aku kurang cenderung kearah perguruan sebenarnya and aku lebih minat kearah " white coat " actually

and i'm still confius about where i need to go on this 25 april 2011 .. pleaseee help me!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...